sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Sjukhuset idag...

Av sanna petersson - 18 oktober 2010 19:26

blev en liten tur till vårdcentralen och sjukhuset idag då :(

först så gick ja till syster så hon fick kolla på min axel som ja har haft ont i sen ja åkte av Bruno.. :( då sa hon att benet som är innanför skuldebladen kändes konstigt, så då ringde hon till vårdcentralen. Mamma fick komma och hämta mig vid halv 12 så åkte vi in till vårdcentralen och kollade, han sa desamma att de benet innanför skuldebladen kändes konstiga, så då blev de röntgen för min del.. :(

när vi kom in till sjukhuset så fick ja komma in direkt, vilket va ganska skönt så man slapp sitta där och vänta i evigheter, själva röntgen bilderna blev klara på 20 min ca. sen fick vi sitta oh vänta i 20 min på svaret. bilderna efter röntgen visade ingenting, vilket kändes skönt att inget var brytit eller ngt, men även här sa dom samma sak att benet innanför skuldebladen kändes konstiga, kmr inte ihåg vad benet hette men de hade iaf fått sig en ordentlig smäll så ja får ta de lugnt hela veckan, alltså ingen ridning för min del :'( och ingen gympa häller, bara de som ja kan göra..

men inte nog med att ja har ont i axeln så kanske 10 min innan ja skulle åka så skulle ja och julia bära ín en bänk i ett rum och då slog ja i handen (samma som ja har ont i axeln i) i en vägg så den svullnade upp och gjorde skit ont.

fick is av syster, men svullnaden va fortfarande kvar.. när vi hade vart på vårdcentralen så hade svullnaden gått ner lite grann på handen, men den var fortfarande svullen och de är den nu också och de gör skit ont :(

troligtvis så kommer svullnade sitta i några dagar :(

menmen imorgon blir de att åka till stallet(assla) och fota carro när hon rider, skulle haft lektion men eftersom ja inte får så kan ja inte rida :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna petersson - 13 november 2010 10:10

Dålig uppdatering jagvet ! men kommer inte blogga så ofta på den här bloggen längre..skriver bara lite då och då när ja har tid och lust (: skriver mer på www.asslatjejerna.blogg.se     så kolla den ist, finns även en tävling där som ni gärna får v...

Av sanna petersson - 11 november 2010 15:31

.. ja de va längesen jag skrev på min egan blogg.. men ja har inte haft tid och lust.. ikväll blir det ridning, Hoppning med Piralda ;d i söndags var ja på tävling  med Bruno, 2 starter i 60, gick verkligen super fast han rev i båda, men i andra kl...

Av sanna petersson - 5 november 2010 08:54

haha kom bara upp i huvudet på mig xd -.-'   Igår så skulle jag och carro rida hem arien och vilandra från betet, winston sprang lös som vanligt, presic när ja hade kommit upp(carro fick slänga upp mig haha) så kom vi in i hagen som vi skulle gen...

Av sanna petersson - 3 november 2010 07:55

i måndags så hoppade ja lite granna med Bruno i hagen det gick super bra (:' sov även hos carro då igen :d haha. igår så red vi inte någon häst utan va i stallet typ 1 timma tsm, sen åkte carro hem, ja satt kvar i kylan men sen va carro snäll och...

Av sanna petersson - 1 november 2010 19:16

Tjene tjene ballong huvud (: haha de bara ploppade upp i huvudet på mig xd   Sover hos Carro inatt igen :d hoppade Bruno idag det gick super bra :D hoppade massa olika hinder som vi byggt själva haha en pyramid ;d jätte rolig att hoppa, dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards