sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Tjeo xd

Av sanna petersson - 5 november 2010 08:54

haha kom bara upp i huvudet på mig xd -.-'


Igår så skulle jag och carro rida hem arien och vilandra från betet, winston sprang lös som vanligt, presic när ja hade kommit upp(carro fick slänga upp mig haha) så kom vi in i hagen som vi skulle gena över, men då kommer winston i fullfart emot oss, Arien som ja red hoppa lite lätt åt sidan,ja sitter barbacka i grimma och 2grimskaft på en häst som inte fattar vad stanna betyder.. xd ja hamnar på halsen men sitter kvar, winston kmr lite lätt emot oss men tvärtvänder, Arien vill springa efter men hoppar åt sidan ja kanar av och sätter mig på svanskotan.. (ajj)

så ja fick vandra hem ändå HAHA, innan de så höll  Bruno på att ta livet av oss båda i klätterbacken. Hade precis klättrat ner för ena backen, då de smäller till högt i skogen, bruno blev livrädd och hoppar ner mot branta backen, glider lite lätt med bakbenen innan han får ett fast grepp och med värdens skutt hoppar upp på fast mark igen. sjukt läskigt vare ;o

sen va han stissig hela vägen hem tills vi in på raksträckan hem..


sen så skulle ja ju rida på ridskolan på kvällen, hade sjukt ont i svanskotan haha, så mamma fick hämta mig i stallet, åka hem och äta och sen cykla ner till böla, red Piralda :d sjukt mysig var hon :oo de trodde ja faktiskt inte men det var hon, hon var en stor <Bruno så hon var lätt att rida, :) det gick verkligen super <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna petersson - 13 november 2010 10:10

Dålig uppdatering jagvet ! men kommer inte blogga så ofta på den här bloggen längre..skriver bara lite då och då när ja har tid och lust (: skriver mer på www.asslatjejerna.blogg.se     så kolla den ist, finns även en tävling där som ni gärna får v...

Av sanna petersson - 11 november 2010 15:31

.. ja de va längesen jag skrev på min egan blogg.. men ja har inte haft tid och lust.. ikväll blir det ridning, Hoppning med Piralda ;d i söndags var ja på tävling  med Bruno, 2 starter i 60, gick verkligen super fast han rev i båda, men i andra kl...

Av sanna petersson - 3 november 2010 07:55

i måndags så hoppade ja lite granna med Bruno i hagen det gick super bra (:' sov även hos carro då igen :d haha. igår så red vi inte någon häst utan va i stallet typ 1 timma tsm, sen åkte carro hem, ja satt kvar i kylan men sen va carro snäll och...

Av sanna petersson - 1 november 2010 19:16

Tjene tjene ballong huvud (: haha de bara ploppade upp i huvudet på mig xd   Sover hos Carro inatt igen :d hoppade Bruno idag det gick super bra :D hoppade massa olika hinder som vi byggt själva haha en pyramid ;d jätte rolig att hoppa, dock ...

Av sanna petersson - 1 november 2010 09:04


Hand i Hand durchs Leben Geliebte ! Hejsangoppsa i galoppsan xd Idag blir det stallet som vanligt igen (: bilder kmr ngn annan dag när min dator funkar igen (: annars så vaknade jag kvart i 8 för carro skicka sms xd -.- menmen fick sova ut...

Ovido - Quiz & Flashcards