sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Alla inlägg den 1 november 2010

Av sanna petersson - 1 november 2010 19:16

Tjene tjene ballong huvud (:

haha de bara ploppade upp i huvudet på mig xd


Sover hos Carro inatt igen :d

hoppade Bruno idag det gick super bra :D hoppade massa olika hinder som vi byggt själva haha en pyramid ;d jätte rolig att hoppa, dock inte så hög men de går ju att höja (:

är även anmäld på halloweenhoppningen den 7 november på ridskolan med Bruno :d 60-60 cm sjukt nervös redan ;o   

Han Knäade mig under ögat i eftermiddags och de gör fortfarande ont ;o xd


Olofgårdens Bruno    

Av sanna petersson - 1 november 2010 09:04

Hand i Hand durchs Leben Geliebte !

Hejsangoppsa i galoppsan xd

Idag blir det stallet som vanligt igen (: bilder kmr ngn annan dag när min dator funkar igen (:

annars så vaknade jag kvart i 8 för carro skicka sms xd -.- menmen fick sova ut ganska ordentligt igår eftersom ja somnade redan kvart över 9  typ ;o xd haha

ska nog va med på hallowin hoppningen på söndag med bruno kanske :d  <3

får bli en bild på min älskling som är sjukt saknad <3

   Min älsklings Molly <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards