sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av sanna petersson - 31 oktober 2010 19:56

Idag vaknade jag upp hos den bästa carolina willig (:

vi käkade frukost klädde på oss och trampade sedan iväg till stallet<3

vi putsade träns i nästan 1 timma ;o sen tog vi in alla hästarna, gjorde iordning Bruno och Lövvi, tog en lite tur på dom i skogen (: fast vi råkade rida vilse mitt i skogen, ( vi hade aldrig ridet i den innan så vi visste inte vart den ledde ngn stans)'

kom hem efter ca. 45 min skritt tur, så vi bestämde oss för att hoppa stocken som låg i deras beteshage, (hästarna går inte i den jusst nu) det var sjukt kul :D först hoppade jag bruno de gick skit bra, men så ville carro hoppa han det gick också bra, sen skulle ja pröva och hoppa lövvi, carro höll emot när jag skulle hoppa upp men då trampade lövvi på hennes fot xd så när ja hade kommit upp så chasade typ carro bort henne, eller ja vifta på händerna, lövvi blev skit rädd och stack iväg rakt frammot i galopp med mig hängandes runt halsen utna stigbyglar HAHA måtte sett jävligt roligt ut asså ! kändes sjukt dumt xd men ja åkte inte av iaf :D haha, sen så har ja blitt övertalad att vara med på hallowin hoppningen med Bruno :o fast ja vet inte än xd har inte anmält mig så vi får vell se (:

imorgon blir det stallet igen, eller ja de lär bli stallet hela veckan typ :D  <3

Ovido - Quiz & Flashcards