sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av sanna petersson - 24 juni 2010 15:32

Pratade med bästavän nyss :)

och hon kunde inte komma förens halv 7 -7 :(

menmen ja får vell hitta på ngt att göra tills dess xp

jusst nu försöker ja hitta ngn bra musik att bränna ner, och funderar på vilken färg ja ska köpa nästa vecka och på vart min plånbok är (hm) haha den kanske är hos mamma jag vet inte xd


pusshej YY

Av sanna petersson - 24 juni 2010 14:54

hejsan hoppsan, nu sitter jag här och väntar på julia som kommer om typ 2½ timme eller ngt, har väntat på henne hela dagen :)

är också lite små sur på felicia som hade lovat att hon skulle hjälpa till på fiskedammen imorgon med mig oh julia :/:@

men nu ska hon helt plötsligt int e göra det utan hhon ska sova ´hos alexandra ist.. -.- blir så jävla trött på sådanna folk som lovar saker och sen dagen innan säger att dom inte kan hjälpa till, -.- då kán dom vell lika gärna säga nej med engång ist !? menmen..

vi får vell se om vi klarar oss med 2 personer bara , annars blir det problem...


bild på mig och b-vän <3    älskar dig gumman <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards