sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av sanna petersson - 25 juli 2010 21:17

har bestämt mig att ja sover hoss pappi till onsdag iaf :) sen på torsdag kommer ju min lilla julia och sen på fredag blir det lisse :D sjukt taggat :) <3

och vill bara säga att min chokladbollar som ja bakade förut blev bra men ja har sjukt ont i magen fast ja bara har ätit 2 stycket haha xd

Imorgon bär det av till lidköping och är med Amanda frödin :D sjukt längesen vi var ju ;o så de ska bli riktigt kul det =) kameran åker med så de kommer säkert komma upp lite kort här efter den dagen om jag har tid och om ja har tillgång till internett och dator :)

ohh ja saknar Hektor skit mycket nu =( YY

blir en bild på min lilla älskling (L)

  


Av sanna petersson - 25 juli 2010 16:17

idag har ja bakat chokladbollar, fast ja är inte färdig än för degen var för "lös" så de gick inte att rulla dom så nu står dom i kylen ett litet tag :)

annars så har de vart en slapp dag idag, samma blir de imorgon tror ja :) på tisdag blire att va med Jennifer :D <3

saknar min Julia :( <3

    

Ovido - Quiz & Flashcards