sannnaapeterssonn@bloggplatsen.se

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av sanna petersson - 19 augusti 2010 13:31

haha vet min engelska är så bäst (:

eller inte xd


idag så gick ja upp klockan 7 -.-

sjukt trött och de va svinkallt så ja låg kvar i sängen lite hehe (:

men sen va ja tvungen o gå upp för då var klockan redan kvart över 7 :o

gick upp och åt frukost , gjorde mig ordning, sen drog ja och mötte Malin :DY

vi skulle upp oh köra / rida fridolf och cobelina :d

sjukt kul hade vi xd

men när vi va påväg hem från turen så märkte ja att min tröja var borta :o

så då fick ja köra tillbaka samma väg igen som vi kom ifrån och  presic efter/innan bron så låg min kära tröja där mitt i leran -.-

skulle haft den ikväll om den inte luktade häst men nu blev de inte så för ja tappade den xd haha men de va kul (:

sen så skulle vi hälsa på fåren , när vi hade gått in och skulle klappa ett får så kom mamma till de fåret , oh då skulle vi springa ut , men presic när ja började springa så halkade ja i gräset och farde rakt ner på en sten och skrapade upp knät lite xdd

skit va vi skrattade åt de xd

snart blir de att äta något lätt, för ikväll ska man ju "ut" med massa kompisar o äta pizza (:

sen blir de att åka hem till pappi och va hundvakt :dY


Ovido - Quiz & Flashcards